Kortrijk lanceert gratis proefproject met deelbuggy's

Van 28 augustus tot 17 september kunnen inwoners van Kortrijk en bezoekers genieten van het gemak van de deelbare buggy's van Strollo. Kom je met de (bak)fiets shoppen in onze stad en heb je geen buggy mee? Zit je kofferruimte snel vol of kom je met het openbaar vervoer en wil je liever geen buggy meezeulen? Geen zorgen, met dit gratis proefproject van Strollo heeft de stad de perfecte oplossing! We roepen mensen met kinderen op om de buggy uit te lenen en te testen. Na online reservatie kan je jouw buggy ophalen aan de K in de Sionstraat.

Deelbuggy (c) Kortrijk
We hebben oprecht vertrouwen in het succes van dit proefproject. Neem bijvoorbeeld fietsers die de stad bezoeken; het meenemen van een kinderwagen is dan quasi onmogelijk. Dit initiatief biedt de perfecte oplossing voor dit probleem, en moedigt nog meer mensen aan om zich duurzaam naar Kortrijk te verplaatsen. Het is een nieuwe service die we introduceren om ook de aantrekkingskracht van Kortrijk als winkelstad verder te versterken. Axel Weydts, Schepen van mobiliteit

Hoe werkt Strollo?

Er zijn tijdens de proefperiode van 28 augustus tot 17 september 3 Strollo’s beschikbaar in de Sionstraat ter hoogte van de glazen wand bij de roltrappen van het winkelcentrum K. Je kan de buggy reserveren tijdens de openingsuren van het winkelcentrum: van maandag t.e.m zaterdag van 10 uur - 19 uur. Bijkomend kan je ook tijdens de braderie op zondag 3 september het deelsysteem uittesten. Met het handige reservatiesysteem via app.strollo.be kun je op elk moment het gewenste aantal Strollo’s reserveren, zodat je altijd verzekerd bent van beschikbaarheid wanneer je ze nodig hebt. Het is een handige oplossing voor als je een daguitstap plant naar Kortrijk, of wanneer je toch even een kinderwagen kan gebruiken voor die vermoeide kleuter tijdens een bezoek aan de braderie.

Samen streven we naar een toekomst waarin Strollo de ultieme mobiliteitsoplossing is voor gezinnen en individuen. Doe mee aan het testproject in Kortrijk en help ons om onze klantenservice verder te optimaliseren! Voor meer informatie over het Strollo testproject in Kortrijk, neem contact op via info@strollo.be. Kristof Debouver, founder Strollo

Duurzaam en praktisch ontwerp van Belgische makelij

Strollo en Boonen Design Studio hebben de handen ineengeslagen om een functionele, betrouwbare en duurzame kinderwagen te ontwerpen voor een deeleconomie. Hij is geschikt voor kinderen van 1,5 tot 5 jaar oud en is gemaakt van stevige, 100% herbruikbare materialen en voorzien van verwisselbare onderdelen. De Strollo is ontworpen om eindeloos hergebruikt te worden.

Test uit en geef je mening

In deze testperiode is het vooral de bedoeling om te peilen naar de ervaring met de buggy zelf en ook naar de gebruiksvriendelijkheid van het ontleen-proces. Ook de stad moedigt de ontleners aan om na gebruik via de website feedback te geven over zowel de buggy als het online reserveringsproces. Bij een gunstige evaluatie overweegt de stad om deze Strollo's aan te kopen als nieuwe Kortrijkse deelbuggy.

Meer info: www.strollo.be - Instagram & Facebook: strollo_bv