De OC raad van Heule organiseert springkastelenfestival

Na het geslaagde dorpsspel 'Heule Uit Lockdown' toont de OC raad van Heule zich opnieuw van zijn creatiefste kant. Aanstaande zaterdag 3 juli organiseren ze het springkastelenfestival Boink. Alle kinderen tussen 5 en 12 jaar kunnen zich uitleven op de meer dan 20 springkastelen aan het Kasteel Heulepark.

Met OC De Vonke hebben we een traditie om ook aan de jongste inwoners van Heule en omstreken te denken, steekt Matias Vandenbossche, coördinator van de OC-raad, van wal. Zo organiseerden we in het verleden al een concert van #LikeMe en mochten we al heel wat edities van voorgaand kinderevenement (onder de noemer ‘Bonk!’) op ons palmares schrijven. Dit jaar trekken we voluit de kaart van springkastelen met een nieuwe bijpassende naam ‘Boink’. We zetten een volledig springkastelenfestival op rond het Kasteel Heulepark. Springkastelen met uitdagende namen zoals krokodillenglijbaan, glitterprinses, piraat of dino zullen ongetwijfeld voor heel wat plezier zorgen. En dit terwijl de ouders genieten van een drankje op ons terras. Matias Vandenbossche, OC raad Heule
Zaterdag wordt dankzij het organisatietalent van de OC-raad een hoogdag voor de Heulse kinderen. De vrijwilligers zetten zich opnieuw in om er een onvergetelijke dag van te maken voor jong en oud.  Stephanie Demeyer, schepen van deelgemeenten, vrijwilligers en OC's

Deelnemen kan in de voormiddag (van 10u-12u30) of in de namiddag (14u tot 16u30) en kost 5 euro. Je moet op voorhand inschrijven via de webshop van vrije tijd Kortrijk. Surf daarvoor eerst naar www.kortrijk.be/boink. Er worden 3 zones voor telkens maximum 50 kinderen voorzien. Iedere groep ("bubbel") schuift na 45 minuten door naar een andere zone, zodat ieder kind zeker voldoende kans krijgt om alle 22 springkastelen te ontdekken. Bij inschrijving kies je daarom voor 1 van de 3 bubbels. Je kan ook afspreken met vrienden en familie om in dezelfde bubbel in te schrijven.

Meer info op www.kortrijk.be/boink of in OC De Vonke.

BOiNK Springkastelenfestival.png
  • png