Indoor sporten kan eindelijk weer vanaf morgen

Het einde van de tunnel is in zicht. De voorbije maanden was sporten indoor nauwelijks of niet mogelijk, een harde dobber voor de vele ondernemers met een sportzaak. De versoepelende maatregelen laten het sporten weer toe en daar zijn wij, samen met vele enthousiastelingen, blij om. Het stadsbestuur geeft graag een promo-duwtje in de rug.

Concept

Op de website van de stad voorzien we een pagina www.kortrijk.be/sportenhetkanweer waar we de privé-sportondernemingen ‘in the picture’ plaatsen. De pagina moet een kruispunt vormen voor allerlei sportinfo van de Kortrijkse sportaanbieders zodat de Kortrijkzanen vlot opnieuw kunnen inpikken en warm gemaakt worden voor het mooie aanbod dat onze stad rijk is. Team Sport zal deze themapagina vanaf 9 juni online plaatsen.

We willen sport niet enkel naar de mensen brengen maar ook mensen naar de sport. Waar we eerder al met de websitepagina ‘Takeaway-XXL’ erin slaagden om afhaal bij de Kortrijkse restaurants zo toegankelijk mogelijk te maken, willen we dit nu ook doen voor de sportzaken in onze stad. Ook zij staan te hunkeren om de deuren opnieuw te openen en hun klanten opnieuw te mogen ontvangen. Arne Vandendriessche - schepen van Sport

Oproep

Via de webform kan je de URL van de website van jouw zaak kwijt. Enkel specifieke Kortrijkse sportzaken komen hiervoor in aanmerking. Verder vragen we ook een foto die representatief is voor jullie zaak en die we mogen publiceren. Graag kregen we deze noodzakelijke info asap via de webform.

Wij plaatsen deze info overzichtelijk op de themapagina www.kortrijk.be/sportenhetkanweer . Daar kunnen we doorlinken naar jullie website. Op die manier vindt de potentiële klant alle info over uw onderneming.